Fredag, wihoooo.

Hej, idag har vi haft naturprov i nittio minuter, det gick helt okej men kände att jag stressade lite för mycket trots att jag använde alla nittio minuter. På samhällskunskapen hade tvåorna som läser pedagogiskt ledarskap lektion och sen fick vi sluta 40 minuter tidigare. Nu sitter vi på vår sista lektion som är svenska, vi har bedömt en text, Nathalie är inne på facebook, jag bloggar och Loke mejlar, det säger en del om hur mycket vi har att göra nu. Vi chillar mest inför att vi ska skriva argumenterande uppsats-prov på måndag. Har dessutom spanska prov på onsdag, engelskaredovisning på tisdag, sen ska vi få reda på grupper och förbreda inför politisk debatt på samhällskunskapen... Säger en del om hur mycket vi faktiskt har att göra på gymnasiet. Resten av dagen då? Kommer hem vid fem och ska ut i stallet direkt, ta in hästarna, duscha och sen ska vi ha körkväll i Klagstorp, äta pizza, titta på film och träna igenom två sånger inför måndag. Känns som att mitt liv går i hundranittio just nu. Jag måste dessutom packa idag eftersom jag ska tävla imorgon, vi ska åka halvåtta så jag får väl gå upp runt halv sju för att hinna med hästarna och gå med Leo och Yma innan dess. Just det, jag måste bada Leo också.. Hahaha fyfan, jag har för mycket att göra just nu.. :'D #livetsomstudent

Kommentera här: