Vi väntar bebis(ar) ❤️

Idag gick jag alltså min tredje dag på MaH, första gången i Niagara-byggnaden. Idag hade vi en föreläsning om vad socialt arbete är och dess ramar, dock väldigt översiktligt men otroligt intressant. 


Efter föreläsning mellan 9-12 var skolan över och jag åkte hem, bytte bil, tog Selma och styrde direkt mot veterinären. Väl hos veterinären visar det sig att Selma fått någonting som satt kraftigt fast runt tanden som de lyckades plocka bort, vi fick även konstaterat att vi väntar bebisar! Fyra stycken åtminstone❤️ Så i september/oktober smäller det. 

Jag hann sedan umgås lite med candice innan jag begav mig mot Vellinge där bilen styrde vidare mot Landskrona. Där matchresultatet skulle komma att bli 1-6(4-0) till TFF varav Alex gjorde två av målen! 

Vi är nu hemkomna till Vellinge, jag ligger i sängen och inväntar lagkaptenen som fortfarande åker minibuss hem. Imorgon är det föreläsning om sociala problem i historiskt perspektiv och sedan möte om Comet! 

Kommentera här: