HELGEN

Hej! 
Fredag: hade vattenträning på harmonigården som gick bra, kändes lite grann i knä och rygg men en bra träning. Fick ett glädjande beskeden att jag skulle få testa rida efter utskrivningen hos Camilla vilket är om 12 dagar. Jag hoppade sedan på en buss och fick göra fyra byten innan jag va framme på emporia och mötte upp Candice. Fick köpt lite nya underkläder, en ny kofta och godis. Lyckades förälska mig i Reeses, speciellt med vit choklad. Vi åt på Vapiano innan vi åkte hem och jag la mig i sängen och ägnade mig åt Mistresses.

Lördag: game-day. Utställningen gick skit rent ut sagt. Leo blev påhoppad i ringen och började försvara sig och blev därav fyra med motiveringen "ja nu va det ju så att din hund va den som ilskan var riktad mot och därav blir det ingen vinst idag". Så jag va riktigt riktigt arg där ett tag. Blev 2a i teamwork och fick fyra priser med mig hem. Fick springa in i duschen eftersom vi hade gäster som väntade hemma. Jag & Alex somnade tidigt inatt då han skulle med bussen imorse. 

Söndag: efter en halv morgon med Mistresses, myst med kattungarna och nu hämtat hem Pilgrim. Jag ska hem och släppa av honom, göra yogan och mina knäövningar, duscha, äta, packa och sen ska jag se tff. 

I veckan ska jag storstäda hos Jonna, klippa hästarna, longera, börja fixa boxarna osv.

Kommentera här: